سؤالات متداول

1) روند پذیرش مقاله چگونه می باشد ؟

کلیه مقالات پذیرفته شده توسط کمیته داوران (ارائه شفاهی، پوستر یا چاپ در مجموعه مقالات) پس از پرداخت هزینه ثبت نام به صورت خودکار در لوح فشرده مقالات به چاپ خواهد رسید.

- پذیرش یا عدم پذیرش مقالات حداکثر 10 روز پس از ارسال مشخص می گردد.

- پس از ارسال اصل مقاله، وضعیت آن (پذیرش، پذیرش همراه با اصلاحات و یا عدم پذیرش) اعلام می گردد.

 

2) مقاله را از چه طریقی بایستی برای کنفرانس ارسال نمود ؟ از طریق ایمیل یا سامانه کاربران ؟

برای ارسال مقاله قبل از هر کاری می بایست در سامانه کاربران سایت ثبت نام کنید. به سایت کنفرانس بازگشته و وارد قسمت ورود در سامانه کاربران شوید و نام کاربری و رمز عبور خود را در آنجا وارد نمایید. پس از ورود به سامانه کاربران جهت ارسال مقاله از منوهای موجود به منو ارسال مقاله جدید رفته و فایل اصل مقاله را به صورت یکجا و در فایل با فرمت word در سایت درج نمایید. ارسال مقاله از طریق ایمیل انجام نمی پذیرد؛ بدیهی است مقاله ارسالی از طریق ایمیل بررسی نمی گردد و فرآیند کار را با مشکل مواجه می سازد. ایمیل کنفرانس صرفاً جهت پاسخ گویی به نظرات، پیشنهادات، سؤالات، مشکلات و ... پژوهشگران در موارد خاص می باشد.

 

3) آیا مقالات مروری و علمی ترویجی نیز مورد پذیرش واقع می شوند ؟

بله؛ مقالات مروری و علمی ترویجی که درباره موضوعات كاربردي و جدید باشند و مطالب جدیدی در آن ها آورده شود، به شرط تأیید توسط کمیته داوران کنفرانس، مورد پذیرش قرار می گیرند. لازم به ذكر است كه اولویت ارائه شفاهی با مقالات پژوهشی است.

 

4) آیا رعایت راهنمای نگارش مقاله الزامی است ؟

بله؛ تمامی مقالات ارسالی بایستی طبق الگوی راهنمای نگارش مقاله که در سایت موجود است، تهیه شوند. در غیر این صورت وضعیت مقاله به "مقاله شما نیاز به اصلاحات ویرایشی دارد" تغییر داده شده و به نویسنده عودت می گردد تا در پنل کاربری خود، اصلاحات لازم را اعمال نموده و مجدد مقاله را ارسال نماید.

 

5) آیا ارسال چکیده مقاله برای داوری کافی است ؟

خیر؛ با توجه به رویه داوری مقالات، تنها مقالات کامل که فایل اصل مقاله در سایت بار گذاری شده باشد، مورد بررسی قرار خواهند گرفت و جا دارد تأکید شود در صورتی که فرمت مقاله بر طبق الگوی تهیه مقالات (که در سایت موجود است) تهیه نشده باشد، در فرآیند داوری قرار داده نمی شود.

 

6) هر نویسنده مقاله مجاز به ارائه چند مقاله به این کنفرانس می باشد ؟

محدودیتی در ارائه مقاله توسط پژوهشگران نیست و شرط پذیرش مقاله نیز فقط منوط به پذیرش مقالات توسط کمیته داوران و پرداخت هزینه ثبت نام در کنفرانس می باشد.

 

7) در صورت پذیرش مقالات به صورت سخنرانی (ارائه شفاهی)، آیا حتماً باید در روز برگزاری کنفرانس، مقاله را به صورت شفاهی ارائه دهیم ؟

توصیه می گردد به منظور تبادل نظر و ارتقای علمی در صورت امکان در روز کنفرانس حضور داشته باشید. هدف کنفرانس بحث و تبادل نظر است و انگیزه شرکت کنندگان نبايد تنها پذیرش مقالات و دریافت گواهینامه باشد؛ اما در صورتی که امکان حضور نداشته باشید، گواهینامه کنفرانس برای شما ارسال می گردد و نیازی به حضور حتمی نیست.

 

8) آیا برای افرادی که به صورت غیر حضوری ثبت نام کرده اند، گواهینامه کنفرانس ارسال می شود ؟

بله؛ براي همه افرادی که به صورت غیر حضوری ثبت نام می کنند نيز گواهینامه کنفرانس به صورت رایگان پست می گردد؛ لازم به ذکر می باشد که هنگام ثبت نام حتما آدرس پستی را به طور کامل درج نمایید.

 

9) در قبال هزینه پرداختی ثبت نام شرکت کنندگان غیر حضوری چه مواردی به پژوهشگران تحویل می گردد ؟

همان طور که در قسمت تعرفه های ثبت نام مشاهده می کنید، دریافت گواهینامه پذیرش مقاله با ذکر نام تمام نویسندگان و لوح فشرده مقالات کامل کنفرانس می باشد.

 

10) آیا تمام نویسندگان بایستی هزینه مقاله را بپردازند ؟

خیر؛ هزینه می تواند توسط نویسنده مسئول پرداخت شود ولی در گواهینامه مقاله نام تمام نویسندگان درج می شود.

 

11) در صورت شرکت در کنفرانس یا پذیرش مقاله، نحوه پرداخت هزینه های ثبت نام چگونه است ؟

برای پرداخت هزینه های کنفرانس مي بایست وجه مورد نظر را از طريق شماره كارت موجود در قسمت تعرفه هاي ثبت نام واريز كرده و تصوير فيش واريزي خود را به ايميل كنفرانس ارسال نماييد.

 

12) آیا قبل از ارسال مقاله هزینه ای پرداخت می گردد ؟

خیر؛ پژوهشگران پس از پذیرش مقاله (که از طریق ایمیل به اطلاع آن ها خواهد رسید) نسبت به پرداخت هزینه اقدام خواهند نمود.

 

13) مقالات پذیرفته شده به چه صورت نمایه سازی می شوند ؟

مقالات پذيرفته شده در پايگاه Civilica نمایه می شوند.

 

14) آیا کتابچه مقالات به صورت فیزیکی چاپ می شود ؟

خیر؛ لوح فشرده حاوی تمامی مقالات پذیرفته شده به نویسندگان تقدیم خواهد شد و سایر افراد نیز می توانند از طریق پایگاه سيويليكا که مقالات را نمایه سازی می کند، به مقالات دسترسی داشته باشند.

 

15) مدارک کنفرانس چگونه و چه زماني به دست ما خواهند رسید ؟

مدارک کنفرانس معمولاً 4 هفته کاری بعد از برگزاری کنفرانس از طریق پست ارسال می گردند.

 

16) آیا امکان داوری زود هنگام وجود دارد ؟

بله؛ در صورت که می خواهید مقاله شما زودتر از موعد بررسی شود، کد مقاله را از طریق ایمیل به دبیرخانه کنفرانس ارسال نماييد.

 

17) آیا می توان گواهینامه پذیرش مقاله را زودتر از موعد دریافت نمود ؟

بله؛ اگر مقاله شما پذیرفته شده باشد، پس از این که ثبت نام خود را تکمیل نمودید؛ گواهینامه موقت پذیرش مقاله زودتر از موعد برای شما ارسال می شود. لذا در صورت نیاز به گواهینامه موقت، پس از پذیرش مقاله و واریز وجه آن، کد مقاله را به ایمیل دبیرخانه کنفرانس ارسال كرده و درخواست گواهینامه موقت نماييد.


پس از برگزاری موفقيت آميز دوره اول همايش، اكنون"دومين كنفرانس ملی بدون نفت، چگونه؟" توسط انجمن علمی تجارت الكترونيكی ايران و با حمایت دانشگاه های شاخص كشور و حمايت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوين، دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهريار، دانشگاه آزاد اسلامی واحد فيروزكوه، دانشگاه آزاد اسلامی واحد الكترونيكی، دانشگاه جامع علمی كاربردی واحد افق و انجمن بازاريابی ايران، حمایت اساتید و خبرگان و همچنين حمایت سازمان ها و شرکت های پیشرو در عرصه علم و صنعت با هدف گرد هم آوردن جامعه دانشگاهی، صاحب نظران، انديشمندان، كارآفرينان، استارت آپ ها، شركت های پذيرفته شده در بورس، شرکت های دانش بنیان، شرکت های سرمایه گذاری و ... به منظور تبادل و به اشتراک گذاری نتایج تحقیقات و تجارب خود در زمینه های مذکور شروع به کار نمود.

لذا بدین وسیله از اساتید، صاحب نظران، دانشجویان و پژوهشگران محترم در حوزه های اقتصاد دانش بنيان، بازار سرمايه و سرمايه گذاری جسورانه، كارآفرينی، نوآوری و توسعه استارت آپ ها، توانمندسازی و رهبری منابع انسانی، هوش مصنوعی و مديريت فناوری اطلاعات، توسعه گردشگری، انرژی های تجديد پذير و تمامی موضوعات مرتبط با رشته های مديريت، اقتصاد و كارآفرينی دعوت می شود در صورت تمایل به ارائه مقاله یا مشارکت فردی و گروهی در این کنفرانس، نسبت به ارسال مقالات به دبیرخانه اقدام فرمایند.